Šola v naravi – Fiesa
20. marca 2023

5. dan

Kot bi mignil je tukaj petek, naš zadnji dan v šoli v naravi. Še malo utrujeni od zelo uspešne žurke zadnje noči, smo spakirali kovčke, poiskali vse pare nogavic in dokazali, da tudi brez pomoči staršev lahko temeljito pospravimo svojo sobo. Po zajtrku smo odhiteli na še našo zadnjo aktivnost – pohod do Strunjana. Ogledali smo si soline ter Mesečev zaliv. Po kosilu so najbolj uspešne učne skupine prejele nagrade, razglasili smo tudi zmagovalce za najbolj urejeno dekliško in fantovsko sobo. Teden je bil pester, poleg učenja v naravi, smo se veliko družili, smejali in doživeli marsikaj lepega. Šola v naravi bo zagotovo ena izmed lepih zgodb, ki jo bomo lahko dodali v zbirko tistih, ki nas še čakajo.

4. dan

Odlično vreme smo izkoristili za obisk Strunjana in Portoroža. Zjutraj smo se peš odpravili do turistične kmetije v Strunjanu, kjer smo si ogledali nasade kakijev, oljk in artičok. Imeli smo degustacijo posušenih kakijev in marmelade iz kakijev. Malica je bila odlična! Z veliko motivacijo smo se odpravili proti Portorožu, saj nas je tam čakal že tako težko pričakovani sladoled. Dan je bil resnično degustacijsko obarvan, saj smo si popoldne pripravili školjke na buzaro. Ugotovili smo, da smo pripravljeni na Masterchefa, saj je bila harmonija okusov neverjetna. Nič ni ostalo! Čaka nas še zaključni večer s plesom, fotografije pa bodo ostale za nas… za lepe spomine.

3. dan

Danes smo se v dopoldanskem času preizkusili v orientaciji. Odkrili smo zanimive kotičke Fiese, našli  hišo slavnih zakoncev Đurić in opravili pripravljene terenske naloge. Po popoldanskih prostočasnih aktivnostih smo naučili osnov nordijske hoje in se odpravili na krajši sprehod. Preučevali smo malo in veliko jezero v Fiesi, iskali v njuni okolici živali in rastline. Po večerji so se skupine pomerile v zabavnem kvizu, potem pa smo dobili priložnost za še nekaj športnih aktivnosti, da smo baterije do konca izpraznili.

2. dan

Po kvalitetnem spancu smo se odpravili na jutranjo telovadbo. Čakal nas je pester dan. Dopoldne smo si v Piranu ogledali akvarij ter prisluhnili zanimivi predstavitvi muzeja školjk. Spoznali smo glavne značilnosti mesta Piran in opravili terensko delo po skupinah. Popoldne smo se odpravili na ribolov, kjer nam jo je zagodla močna oseka, saj so ribe odplavale daleč od našega pomola. Kljub temu je najbolj vztrajnim uspelo ujeti ribo in rake, vendar je bilo za večerjo še vedno premalo. Preučevali smo bibavični, pršni in priobalni pas. V večernem času smo se preizkusili v športno-zabavnih igrah, spoznali smo igro “štrbunk” ter igrali tombolo. Igre bi igrali še pozno v noč, vendar so bile veke pretežke, zato je kmalu v domu nastala tišina, slišali smo le še občasno smrčanje iz sob. Pa lahko noč!

1. dan

Šolo v naravi smo že prvi dan začeli aktivno. Po kosilu smo opravili prvo terensko delo in spoznali sredozemsko rastje ter se preizkusili v lokostrelstvu. Imeli smo tudi čas za družabne igre in se naučili, kako učiteljico taktično premagati v igranju Enke. Po večerji smo se odpravili na nočni pohod do Pirana, zato bomo zdaj močno utrujeni tudi hitro zaspali.

Sporočamo, da smo sedmošolci srečno prispeli in že začeli z delom in aktivnostmi na morskem zraku.